hidup...

Sunday 16 September 2012

persiapan bermula....

dengan nama allah yang mengurniakan fikiran ini...

alhamdulillah setelah 24 jam memikirkan hadiah untuk si dia...akhirnya aku mendapat jawapanya..ketika itu banya yang terlintas difikiranku..macam2 idealah yang timbul nak buat itu..ini..begitu.begini..tapi jadi manusia ni x boleh gelojoh...x boleh tamak..so setelah lameee....bepkir,,aku decide untuk buat 3 bende mase hari jadi dye ... tp aku tak tau yang dye suke ke tak hmmm....aku harap bende yang akan aku bagi kat die nnt kekal spai bile2....lagi 29 hari jadi die huhuhu...tengah2 pikir tetibe tertimbul satu perasaan :(

tetibe aku terfikir...................................sempat ke aku balik????sempatke aku jumpe die???mungkin ke aku akan jumpe dye padahal akku jauh disini dan dia jauh nun disana...ya allah...Engkau pertemkanlah kami dihari kebahagiaannya nnt.....Kau pertemukanlah kami,,,tp jika tidak aku redha...aku redha...mungkin kita tak akan berjumpa disini tapi insyaallah kita akan dipertemukan di syurgaNYA kelah....detik demi detik berlalu,,terasa seperti ada sungai yang mengalir di mataku lalu terjatuh di pipiku.....
aku tertanya..............................adakah ini air mata ini mengalir kerana menyesal mengenalinya atau adakah air mata ini mengalir kerana gembira mengenalinya???tika itu bagi aku ia adalah air mata yang dianugerahkan kepadaku agar aku sentiasa mengingatiNYA...dan agar aku lebih menyayangiNYA...kerana perasaan rindu dan cinta ini adalah milik sang pencipta cinta...

0 comments: