hidup...

Saturday 13 October 2012

kepercayaan hati ini padanya

dengan nama allah yang sedang menguji hati ini

ya allah.. 6 bulan aku bertahan...6 bulan aku mempertahankan hubungan kami..tapi adakah ini penghujung bagi semua yang telah kami lalui...
ya allah selama 2 bulan aku berlakon supaya aku dapat membongkarkan kebenaran yang sebenar tapi sekarang segalanya telah hancur dan musnah bagi abu yang bersepah di jalanan

hampir sebulam kami tidak bersua...kebenaran masih belum terungkap kepastian masih meragui hati kami..

tika aku ingin bertemu dengannya...dia mkengelakkan diri padahal aku ini berkata jujur kepadanya apa yang telah berlaku selama ini dan aku juga ingin memberitahunya bahawa aku sakit..tapi apakan daya hati sudah diperolak alikkan oleh si dia...amanah yang ku pikul masih belum tertunai..bagaimana aku ingin melaksanakan amanah tersebut jika keadaan kami begini????sampai bila ku harus menanggung segalanya....

dulu kami saling mempercayai satu sama lain...tapi sekarang segalanya telah berubah...memang ego dalam persahabatan itu penting tapi inilah jadinya ia akan membawa pada dalan perhubungan kami a.. aku buntu ya allah tolonglah aku..


0 comments: