hidup...

Wednesday 5 June 2013

Prank???

dengan nama allah yang memberi rezeki

kem tahfiz kini berlalu.....
lawatan ke DQ kini dirindui....

teringat waktu kat DQ...
aku digelar Latipah oleh ustaz Bakri....
hahaha.....Latipah pon Latipah la....

tut tut.....tut tut....
vibrate...

dye : Hai
aku ; sape ni??
dye : bdak f3 SM__
aku : ana kenal nt ke??
dye : knal la..nt Nadhirah kan..ana bdak klas nt
aku : ye la sape nme?? tak knal make x cinte..
dye : ana laki..nak knal??
aku : ye
dye : x sangke nt mcmni ..
aku : nta sape n untk pengetahuan nta ana bukn nadhirah
dye : ana tak tanyaa
aku : asal diam..untuk pengetahuan nta ana dr kelas intisor
dye : huh dasar bdak tahfiz
aku : mane nta dpat nbr ni ???
dye : dari sorg banin ni..
dye : asal diam takot??
aku : untuk pengetahuan nta pengecut...ana ade kat skolah ngah kem tahfiz n skang nta dah kcau mase lwtn ktorg ke DQ n bile-bile mase je ana bleh b phone ni kat ustz A..
dye : ee...soghi2 ana x kcau dah..

beberapa minit kemudian....
dye : anda sedang berada di Nadhirah houz of prank call

.........
~ouh ,, kini aku tahu bgmana perasaan org yang di prank call kan...~
~buat anda diluar sana,,maafkan saya jika saya pernah memprank call anda~

0 comments: