hidup...

Thursday 8 November 2012

tik...tok...tik...tok...

dengan nama allah yang menggerakan masa

dengan pantas masa berlalu kenangan 050312-161012 telah menjadi memori terindah...
titik permulaan tidak dapat ku jangka namun titik pengakhiran sudahpun tiba. kini aku senang dengan kehidupan ku sekarang walau ade tersisa kasih dan sayangku kepadanya..ade ketika tertimbul rasa sedih apabila mengimbau kembali kenangan bersama...

musim SPM kian tiba,,,

kalau dulunya tiap kali si dia nak masuk periksa,,
tiap-tiap paper aku akan bagi kate-kate semangan..
tiap kali juga semangat dorongan akan dia bawa...

_________________________________________________________________________________

namun kini...

kate-kate itu hanya mampu ku ungkap di dalam hati..
aku hanya mampu memberi semangat dari dalam hati..
hanya doa perantaraan kami..
sekarang ...
tiap kali si dia masuk periksa aku akan tunggu di depan kantin....
aku hanya mampu melihanya dari sudut jelingan mata..
tak mampu untuk aku bersemuka..

_________________________________________________________________________________

sekarang aku hanya mampu menjaganya dari jauh...
melihatnya dari sudut jelingan mata...

aku sentiasa ingat akan pesanannya...

tangan 
akan 
berhenti
menulis
jika 
terlalu
penat
tapi
hati
ini
akan
sentiasa
mengingatimu
walau 
apa
jua
keadaan
insyaallah...jika diizinkanNYA...
050312 - 161012
_________________________________________________________________________________

sekarang....
kata-kata inilah yang akan ku pegang
selama kenangan kami 050312 - 161012

0 comments: